Als je appels met peren moet vergelijken...

Voor je liggen 3 offertes voor het ontwikkelen van een website. Hieruit het beste aanbod kiezen lijkt onbegonnen werk: iedereen zegt de beste oplossing te hebben en de prijskaartjes lopen ver uiteen.

Waarschijnlijk neig je de offerte te kiezen die in het midden zit – niet de goedkoopste want goedkoop zal wel duurkoop zijn, en niet de duurste want straks heb je voor veel geld iets waar je niet helemaal tevreden over bent.
 Zou je niet liever een gedegen keuze willen maken omdat je  snapt wat je leest?

Offertes en bedragen voor websites liggen vaak enorm uit elkaar

Meekijkend met offertes van anderen voor een nieuwe website – of een specifieke uitbreiding daarvan – viel het me op hoe verschillend ieder bureau z'n offerte opstelt. Dat maakt het zo lastig te beoordelen welk resultaat je krijgt voor welke kosten.
Bij sommige aantrekkelijke en voordelige aanbiedingen blijkt uiteindelijk van alles niet bij de prijs inbegrepen te zijn. En bijna iedereen ervaart het als onprettig om daar tijdens de rit achter te komen. Soms zorgen zulke verrassingen ronduit voor problemen: het budget is op en de website is niet af. Je bespaart een hoop tijd, stress en geld als je ons voor enkele uren inhuurt om de offertes met je door te nemen. Met ons advies krijg je  beter inzicht in de keuzes die je moet maken en kom je tot een gedegen besluit.

Je wilt het vanaf het begin goed aanpakken?

Sta je aan het begin van een offertetraject? Dan kun je het grondig aanpakken door met ons eerst een goede opdrachtomschrijving te maken. Daarmee krijg je offertes met een hoge kwaliteit en kun je kiezen uit drie sterke voorstellen.
In een paar uur tijd helpen wij je concreet te maken wat het einddoel is van de (vernieuwde) website, welke functionaliteit jouw project moet krijgen en welke groeimogelijkheden er moeten zijn. Huur je la rotonde du monde in voor een advies offertetraject, dan offreren wij vanzelfsprekend niet voor de uitvoering van de website zelf. Op jouw verzoek dragen wij met plezier 3 geschikte partijen uit ons netwerk voor. Na het advies offertetraject kun je ons wel inhuren voor de projectleiding tijdens het realiseren van de nieuwe website.

websiteontwerp

Opvallen in de massa

Ervoor zorgen dat een bezoeker met aandacht de teksten op je website leest, dat je boodschap overkomt en dat die boodschap blijft hangen. Hoe doe je dat?

interactieontwerp

De bezoeker verleiden

Hoe trek je bezoekers aan en verleid je ze om langer te blijven hangen, verder te klikken en tot actie over te gaan?

gebruiksvriendelijkheid test

Kind kan de was doen

Kunnen bezoekers alles gemakkelijk vinden op jouw website? Wil je eens over de schouder van jouw klanten mee kijken terwijl zij de website bezoeken? Dat kan!

zoekmachine-optimalisatie

Ontdek met welke zoektermen jouw potentiële klanten naar jou op zoek zijn

Verbeter de positie van jouw website in de resultaten van een zoekmachine zonder te betalen voor AdWords of adverte

advies cms-keuze

Is WordPress de beste keuze voor jouw website?

WordPress is een content management systeem (cms) waarmee je een website zelf kunt updaten. Het is enorm populair, maar is het ook de beste keu

advies offertetraject

Als je appels met peren moet vergelijken...

Voor je liggen 3 offertes voor het ontwikkelen van een website. Hieruit het beste aanbod kiezen lijkt onbegonnen werk: iedereen zegt de beste oplo