Kind kan de was doen

Kunnen bezoekers alles gemakkelijk vinden op jouw website? Wil je eens over de schouder van jouw klanten mee kijken terwijl zij jouw website bezoeken? Dat kan!

Hoe gebruiksvriendelijker een website is, hoe meer deze oplevert. Er wordt dan ook op grote schaal onderzoek gedaan naar hoe internetgebruikers zich gedragen, wat ze prettig of gemakkelijk vinden op een website en wat niet. Wij volgen de uitkomsten van deze onderzoeken met grote interesse en gebruiken die kennis in het interactie- en websiteontwerp voor onze opdrachtgevers.

Jouw website testen en verbeteren

We komen allemaal websites tegen die ergernis oproepen, onduidelijk zijn en de eigen organisatie centraalstellen in plaats van de klant. Gebruiksgemak (usability) betekent dat je je verplaatst in de doelgroep en bezoekers van je website. Veel bedrijven en organisaties brengen hun merk en diensten over het voetlicht, maar vergeten daarbij aan te sluiten bij de behoeften en vragen van hun (potentiële) doelgroep. Je kunt ons in de arm nemen om jouw website op kleine schaal te testen op gebruiksvriendelijkheid. Zo'n test vindt plaats met minimaal 3 tweetallen en kunnen we in één dag uitvoeren. Aan de hand van de uitkomsten stellen we een verbeterplan voor de website op.

Durf jij het aan, een eyetracking-test?

Een eyetracker volgt de oogbewegingen van mensen die met een opdracht over jouw website surfen. Na afloop van het onderzoek is het pad dat de ogen over het beeldscherm hebben afgelegd op het websiteontwerp te zien. Daarmee legt eyetracking feilloos bloot welke websiteonderdelen bezoekers opmerken en welke zij juist niet zien. De inzichten van dit eyetracking-onderzoek verwerken wij in een beter interactie- en grafisch ontwerp. Het resultaat is een gebruiksvriendelijke website die meer rendement oplevert. Voor een eyetracking-test is speciale apparatuur en kennis nodig. Daarom werken wij samen met iemand die deze kennis en apparatuur in huis heeft.

websiteontwerp

Opvallen in de massa

Ervoor zorgen dat een bezoeker met aandacht de teksten op je website leest, dat je boodschap overkomt en dat die boodschap blijft hangen. Hoe doe je dat?

interactieontwerp

De bezoeker verleiden

Hoe trek je bezoekers aan en verleid je ze om langer te blijven hangen, verder te klikken en tot actie over te gaan?

gebruiksvriendelijkheid test

Kind kan de was doen

Kunnen bezoekers alles gemakkelijk vinden op jouw website? Wil je eens over de schouder van jouw klanten mee kijken terwijl zij jouw website bezoeken? Dat kan!

zoekmachine-optimalisatie

Ontdek met welke zoektermen jouw potentiële klanten naar jou op zoek zijn

Verbeter de positie van jouw website in de resultaten van een zoekmachine zonder te betalen voor AdWords of adverte

advies cms-keuze

Is WordPress de beste keuze voor jouw website?

WordPress is een content management systeem (cms) waarmee je een website zelf kunt updaten. Het is enorm populair, maar is het ook de beste keu

advies offertetraject

Als je appels met peren moet vergelijken...

Voor je liggen 3 offertes voor het ontwikkelen van een website. Hieruit het beste aanbod kiezen lijkt onbegonnen werk: iedereen zegt de beste oplo