Ruimte voor beeldmateriaal

Omdat de werkzaamheden van Heidi Vandamme zich afspelen in de culturele sector heeft zij de beschikking over prachtig beeldmateriaal. Dat visuele aspect van haar branche hebben wij goed tot zijn recht te laten komen in de pagina lay-out van de website. De opdrachtgeefster wilde graag een onderscheidende twist in het ontwerp. Die hebben wij gerealiseerd in de opvallende mouse-over van het beeldmateriaal (een getekend oog). Het oog nodigt tegelijkertijd uit om door te klikken en verder te kijken.

Homepage Heidi VandammeVisuele presentatie op de homepageDe mouse-over met het oogDe mouse-over met het oog

WordPress lag voor de hand

Heidi's werkzaamheden zijn zeer divers en soms zet zij meerdere expertises in voor één project. Daarom is er voor gekozen om haar portfolio te presenteren in blog-items zodat Heidi haar projecten Tags kan meegeven. Deze Tags zijn tevens een onderdeel van het hoofdmenu en geven direct een idee waar je haar voor kunt inhuren. WordPress is het cms dat heel geschikt is voor deze aanpak.

Dezelfde visuele paginaopmaak voor Heidi's blogDezelfde visuele paginaopmaak voor Heidi's blogDe lay-out voor pagina's met meer tekst dan beeldDe lay-out voor pagina's met meer tekst dan beeld

Twitter & nieuwsbrief

Ben je geïnteresseerd in de culturele sector dan is het de moeite waard om Heidi te volgen via Twitter. Bezoekers van haar website krijgen op haar homepage een eerste indruk van haar tweets en worden uitgenodigd haar via Twitter te volgen.
Voor het versturen van een nieuwsbrief werkt Heidi met de door ons - in MailChimp - klaargezette opmaak met haar huisstijl.

Zoekmachineoptimalisatie

Voordat Heidi haar projecten binnen haar portfolio ging omschrijven onderzochten wij met haar welke zoektermen potentiële klanten zouden gebruiken in Google. Aan de hand van dit onderzoek heeft zij de woorden bepaald voor de Tags en menu-items binnen haar website.

pijltjewww.bureauheidivandamme.nl